کمپین های تبلیغاتی

  • کمپین تبلیغاتی در واقع یک برنامه ی جامع تبلیغاتی است که غالبا با استفاده از ابزار و رسانه های جمعی و همچنین با انجام و پیگیری مجموعه ای از فعالیت ها در جهت رسیدن به اهدافی خاص و برنامه ریزی شده تلاش می کند. کلیه ابزارهای ارتباط جمعی، رسانه ها، ابزارهای تبلیغاتی در فضای اینترنت، شبکه های اجتماعی، رادیو، تلویزیون و فضای تبلیغاتی سطح شهر می توانند در این راستا مورد استفاده قرار بگیرند.

کمپین تبلیغاتی دیجیتال

  • در این نوع کمپین، که عمدتا از طریق تبلیغات در فضای اینترنت مانند cpc، گوگل ادوردز، تبلیغات بنری در وب سایت ها و پیج های پربازدید و یا ترکیب این موارد با هم انجام می گیرد، تلاش می شود از طریق اطلاع رسانی و ترغیب مخاطبان هدف به استفاده از خدمات و یا سفارش و خرید محصول، به کسب و کارها رونق بیشتری داده شود.
کمپین تبلیغاتی دیکمپین تبلیغاتی دیجیتالجیتال
مزایای کمپین های تبلیغاتی برای کسب و کار

افزایش فروش

کمپین تبلیغاتی از طریق اطلاع رسانی و تاثیرگذاری در مخاطبین، باعث افزایش چشمگیر فروش می شوند

شناخت مشتریان

با راه اندازی این کمپین ها و تحلیل بازخوردهای آن بسیاری از مخاطبین هدف خود را شناسایی می کنید

ارزیابی بازار

ارزیابی خوبی از بازار هدف خواهید داشت و تاثیرگذارترین استراتژی های افزایش فروش را می شناسید

کمپین نمایشگاهی

  • در این نوع کمپین تبلیغاتی کلیه الزامات حضور یک کسب و کار در یک نمایشگاه از جمله نوع حضور، طراحی های گرافیکی مورد نیاز و رویکردی که باید داشته باشد طرح ریزی و برنامه ریزی می شود. همچنین کلیه اقدامات لازم برای اطلاع رسانی برگزاری این نمایشگاه به مخاطبین هدف آن از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی، بیلبوردها و .... انجام می گیرد.
کمپین نمایشگاهی

برای سفارش خدمات کمپین تبلیغاتی با ما در تماس باشید.

برای ثبت سفارشات مربوط به کمپین تبلیغاتی ، مشاوره رایگان و طرح پرسشهای خود با ما تماس بگیرید و یا فرم سفارش را تکمیل و ارسال نمائید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .

WhatsApp